Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Rükuda Tekme

1998 yazı, Denizli 11. Piyade Tugayı, günlerden cumartesi, Ramazan ayı, ikindi namaz vakti, sıhhiye bölüğü koğuşu...

Emir komuta nöbetçi çavuşlarda. Koğuşta 5-6 kişiyiz ve herkes oruçlu. Ben de nöbetçi çavuşum! Koğuş nöbetçisini kapıya diktim, gelene gidene dikkat etsin diye. Yatağa uzanmıştım, dalmışım. Konyalı Resul arkadaşım ikindi namazını eda etmekteydi tam karşımda. Resul tam rükuya eğilince nöbetçi amir Levazım Üsteğmen E. arkadan bir tekme atıyor, Resul az kalsın yangın kapısından aşağı uçuyormuş... O gürültüyle aklım başımdan gitti, bomba patladı sandım! Küfürün bini bir para.

Bu olaydan sonra subaylardan iğrenir oldum. Yan bölüğe tayini çıkan tank yüzbaşı teyzemin oğlunun bile yüzünü göresim gelmedi.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı