Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Eşcinselliğe Bakış

Ben Kocaeli Kandıra 2 Tabur 4. Bölük 84/4 devre olarak askerlik yaptım. Anlatacağım olay hayatım değiştirdi ve hala psikolojimin bozuk olmasının en büyük nedenlerindendir.

Erzurumlu 84/3 tertip bir askerin, Mardinli 84/3 devre bir başka askere, gazinonun tuvaletinde tecavüz ettiğini duyduğumda şok olmuştum. Ben komutanların gereken cezayı vermesini ve dava açılmasını beklerken olay, bölüğü adeta bastırma ve sindirme yoluyla kapatıldı. Teğmen Ş. ve Astsubay N. bizi askerliğimizi zehir etmekle tehdit etti. "Bu olay dışarıya sızdırılırsa hepinizin askerliğinizi yakarız, sizi süründürürüz" dendi.

Mardinli askere çürük verdiler; diğer tecavüz eden Erzurumlu askere ise yaptığı iğrençlik karşısında sanki ödül verir gibi "Hilti" [?] lakabı takıldı. Her sabah er gazinosunun duvarında büyük ebedi komutanımız Mustafa Kemal Atatük'ün "dünyanın hiçbir ordusunda yüreği seninkinden daha temiz, daha sağlam askerle karşılaşılmamıştır" sözünü okuyup ağladığım günleri hala aklımdan çıkaramıyorum.

Tam olay istisna derken, bu kez bir başka bölükten soy adı G. olan bir astsubayın bir erle bölük yazıhanesinde cinsel ilişkiye girerken basıldığı haberi yayıldı. Olay, taburu cehenneme çevirdi. Erzurumlu askerin takımındaki uzman çavuş: "Lan hilti, senden daha iyi hiltiler varmış. Bak adam yazıhanede astsubayı beceriyor" diye dalga geçiyordu.

Bu olaylar yüzünden iyice psikolojim bozulmuştu. Sürekli emirlere karşı gelmeye başlamıştım. Bu olayları psikiyatrist doktorum Binbaşı S. E.'a anlatma kararı aldım; ama o bana olayları anlattırmadan geçiştirip "olur böyle şeyler" diyerek sürekli ilaç yazıp duruyordu. Bense aklım yerinde kalsın diye ilk zamanlar kulandığım o ilaçları artık kullanmıyordum. Bunu binbaşıya söylediğimde ise bana çok kızmıştı.

Şu an 27 yaşındayım. Evlenmeme ve çocuk yapmama kararı aldım; çünkü benim yaşadığımı çocuklarımın yaşamasını istemiyorum. Bana ve arkadaşlarıma sürekli hakaret eden küfür eden Teğmen Ş. ve N. Astsubay Çavuşu ve bütün bunlara göz yuman A. Yüzbaşıyı Allah'a (c.c) havale ettim.

Başvurulması halinde bütün gerekli yerlerde ifade vermeye hazırım.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı