Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Çoraplarını Çiğnettirdi

istanbul Merkez Komutanlığı'nda yaptım askerliğimi. 1999-2001 arasında.

Bir bölük komutanımız vardı, T.A. isminde. Kışlaca ondan nefret ederdik. Elbette o da bizden nefret ederdi. Aramızdaki fark onun nefretini bize göstermesiydi. Mesela bir sabah içtimasında bir arkadaşın giydiği botun içinde siyahlaşmış beyaz çorabı çıkarttırıp arkadaşın ağzına sokturması ve çiğnettirmesini hatırlıyorum. Sebebi beyaz çorap giymesiydi arkadaşın.

Ben firavunu hep kitaplardan okurdum o zamana kadar. Ama o zaman gerçek hayatta da gördüm. Firavunlar hala var bu ülkede. Üstelik bir kısmı da "peygamber ocağı" diye nitelenen bir kurumun içinde... Allah sonumuzu hayırlı kılar inşallah...

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı