Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Ben Güzel Şeyleri Paylaşacaktım

Ben askerliğimi Sivas'ta yaptım, cezaevinde. 1994'te terhis oldum.

Ben bu sitede anlatılan gibi şeyler yaşamadım. O dönemde orada görev yapan hem astsubay hem subay olan komutanlarımızın hiç bir özel isteğiyle karşılaşmadım. Tabii ki ortamın cezaevi olması da ayrı bir etki.

Kötü olaylara maruz kalan arkadaşlar için de üzülüyorum. Keşkeler hiçbir şeyi geri getirmez; ama keşke onlar da bizim yaptığımız askerlik gibi askerlik yapabilselerdi. Umarım bundan sonra kötü şeyler yaşanmaz.

Ben güzel şeyleri paylaşacaktım; ama uygun olmayacak. Yazanlara baktım hep kötülüklere maruz kalanlar... Onun için iyi şeyleri paylaşmaktan vazgeçtim. Ben ordumuzu seviyorum ve layık olduğu sevgiyi bulacağına da canı gönülden inanıyorum.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı