Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Esas Duruşunu Göster

Ben askerliğimi Kıbrıs 4. Piyade Tabur Komutanlığı'nda yazıcı olarak yaptım.

Birgün bölük astsubayı bana yakılması için bir evrak verdi. Ben talimata uygun olarak alt devre yazıcıya yakmasını söyledim. Fakat bizim alt devre evrağı alıp tekrar bölük astsubayının masasına koyunca olan oldu. Öncelikle destekli tokat manyağı oldum. Yaklaşık 7 tane kadar, abartmıyorum. Hatta arkamdaki dolap kırıldı, içine girdim. Sonra başımı tutup diz atmak isteyince karşı koydum. Komutan aynen bana şöyle söyledi: “Annanen mi var karşında, esas duruşunu göster”.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı