Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Yapmayın, Kürtler Kardeşimizdir!

Bugün bir hikaye dinledim ve çok üzüldüm. Demek ki bu PKK böyle besleniyor dedim.

Vatandaş 2002'de Ankara'da bir birlik gazinosunda yapmış askerliğini. Kürt olduğu için küçükken Mersin'de polisin biri çok feci dövmüş bunu. Vatan sevgisiyle koşarak gittiği askeriyede bir astsubay yine Kürt olduğu için türlü zulümler etmiş garibime. Saf, tertemiz yüzünden gülücüğün eksik olmadığı bu insan, kurtuluş olarak PKK'ya katılmayı dahi istemiş.

Bu mu Türk olmak?

Oturdum anlattım, gözleri doldu. Söylediği söz manidardı: "Ama siz Türkler bizi sevmiyorsunuz ki... Ben ne yapmıştım onlara?"

Yapmayın... Hepimiz insanız, Kürtler kardeşimizdir. Ne zamandan beri düşman olduk ki? Şimdi tek istediğim TSK'nın içinden bu insanların temizlenmesi, haksız ve yersiz saltanata bir son verilmesi.

İsimsiz

Zİyaretçİ Sayısı