Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Promosyon Peşinde

2001 yılında Siirt 3. Komando Tugayı'nda askerlik yaptım. Düşündükçe sinirlerimi bozan anılara sahibim.

Tayin zamanı gelen tabur komutanının evini taşımak için bölük komutanı tarafından 12 asker görevlendirildi. Orduevinde eşyaları taşıdıktan sonra dinlenirken önümüzden 15-16 yaşlarında genç bir kız bisikletle geçti. Arkasından gelen binbaşıdan yediğimiz küfürleri yazsam midenize kramp girer. Niye küfür etti bir türlü anlıyamadım. En ufak terbiyesizlik bile yapmadığımız halde...

O dönem bir kola firması kapak getirene bardak hediye ediyordu. Bir uzman çavuş yeni gelen askerlere görev verdi: "Bana kola kapağı getirin". Akşam içtimasında kapakları istedi. Bir tanesi getirmediği için öyle bir dayak yedi ki gözlerim doldu. Dayanamadım, askeri elinden aldım. Bölük çavuşu olduğum için bana vuramadı. Şikayet ettim; ama olayı örtbas etti bir şekilde...

Her şey vatan için!

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı