Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Sabahtan Akşama Kadar İnternet Başında

301. kısa dönem olarak Şırnak / Silopi'de 23. İçgüvenlik Piyade Tugayı'nda askerlik yaptım.

Aslında Silopi'de geçirdiğim 5 ay 5 güne askerlik demek yanlış olur, zira yaptığım iş mali şubede görev yapan maliye üsteğmeninin ve maliye başçavuşunun iş yükünü azaltmaktı. Gerçi hiçbir iş yükü yoktu; ama olsun.

Ben tüm işleri sabah 9-11 arasında bitiriyordum. Bizim üsteğmen ve başçavuş internetin keyfini çıkarıyordu. Adamların hiç mi canı sıkılmaz sabahtan akşama kadar internet başında? Tabi çaylar, çorbalar ayaklarına geliyor, nasılsa köle uzun dönem askerler var!

Anneler babalar da çocuklarının askerlik yaptığını sanır. Gerçi bizim yasalarımıza göre askerlik sanırım bu yapılan. Maliye şubesinde 1 subay, 3 astsubay vardı. Ben iddia ediyorum, sadece 1 kişi tüm işleri yapar, kendine de de bol bol zaman kalırdı!

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı