Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Gidin de Çözün Bakalım!

Bu yazılanlar sayesinde askeriye denen sözde peygamber ocağında yaşanan dengesizlikler düzelecek mi sanıyorsunuz. Neymiş, bizi hamal niyetine kullandılar, yok efendim işte kendi özel işlerini gördürdüler... Ne var? Bunlar yıllardır askeriyede yaşanan şeyler ve nedense herkes bunu bilmesine rağmen kimse bilmiyor.

Ben kendim 12-02 devriyesi atarken bir bölük komutanının sırf o gece nöbetçi olup da eşiyle kavga ettiği için tüm bölüğü -20 derecelik bir ayazda içtimaya çıkarıp saatlerce sözde eğitim yaptırdığına da, bu milletin vergileriyle alınıp ziyan edilen benzine de, kızının ödevlerini ve kitap ciltletme işlerini getirtip askere yaptıran astsubaylara da, eğitimde yorulduğunu ifade ettiği için tekme tokat dövülen erlere de tanık oldum.

Eğer çözüm üretilecekse Edirne'de bunları yaşadım. Gidin de çözün bakalım!

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı