Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Komutan ve Eşi Taze Sebze Seviyorlar: 100 Milyar

59. Topçu Er Eğitim Tugayı'nda genel malzeme tamircisi olarak kademedeydim. Anlatılıcak o kadar çok şey var ki...

Bizim demirciler, her gün tugay komutanının malikanesine gidiyolardı. sordum "n'oluyo" diye. "Sera yapıyoruz" dediler. Ufak tefek bir sera zannettim ben de... Birgün beni de demircilere ve camcılara yardım etmem için gönderdiler. Aman Allahım! Şeffaf polimetten o kadar büyük bir sera yapılıyor ki...

Hamfendinin postasına sordum "bu sera neden yapılıyor" diye. Cevap: "Komutanımız ve eşi taze sebze seviyorlar." Oysa bu yapılan sera tugaya yeter. Bu kadar masrafın alemi ne?

2003 yılıydı. O zamanın parasıyla işçilik hariç 100 milyara yakın bir para gitmişti. Ne diyelim, afiyet olsun! Ne de olsa tugay komutanı ve eşinin gidip bakkaldan sebze alıp yemeleri olmaz tabii ki. O seranın işletmesi için de en az 2 tane asker görevlendirirler.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı