Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

2 Oğlumu da Vatandaşlıktan Çıkardım

İsmim, Hamdi Güneş. Ben askerliğimi 1. tertip topçu şoför olarak Ağrı'da 1982-1983 döneminde yaptım.

Yaşadıklarımı anlatmaya ne yer ne de vakit yeter. Öyle ki aradan 28 yıl geçmesine rağmen hala travmasını yaşıyorum ve bazen rüyalarıma giriyor. O zamanlar Yüzbaşı olan M.C.M., bir de bir üsteğmen vardı; Allah hiçbir ana kuzusunu bunların eline düşürmesin.

İki oğlum var, ikisini de vatandaşlıktan çıkardım. İnanın bunların yaptıklarına bir çare değil; ama benim çektiğimi onlar da çekmesinler istedim.

Hamdi Güneş, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı