Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Gönderin Gitsin Bu Çocuğu

Ben 77/3 tertip Edirne'de yaptım askerliğimi.

Size yeminle 5 ay kadar, elimde ekmekçilerin sepeti, içinde 20 tane günlük poğaça, onları satmaya dolaştım. Yazık günah ya devletin benim için ettiği masrafa.

Usta birliğimde 7. ayımda orduevinden bir arkadaş geldi. Arkadaşın bizim oraya gönderilme sebebi ise pek mühim: Hanımefendinin (paşa karısının) lahmacununu istediğinden biraz daha sıcak getirmiş.

Hanımefendinin söylediği şu sözü arkadaş sürekli tekrar ederdi: "Gönderin gitsin bu çocuğu, görmek istemiyorum bir daha."

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı