Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Elindeki Mürekkebi Üzerime Sildi

83/4 Malatya 550. İstihkam İnşaat Taburu...

Bu başımdan geçen olayı hayatım boyunca unutmayacağım. Dağıtımım İzmir Narlıdere’den Malatya Çakmak Kışlası’na çıkmıştı. Biz İstihkam sınıfı içerisinde özel bir sınıftık. Hepimiz önlisans mezunu inşaat teknikerleriydik. Malatya’da bölüklere dağıtım yapıldıktan sonra düşmüş olduğumuz bölüğün bölük astsubayı bizi koridorda çırılçıplak soydu. Üstümüzü başımızı kontrol ettikten sonra beni yazıcı yaptı. S1’de çalışıyordum.

Birgün ismini hatırlayamadığım bir astsubay bizim büroda belgeleri kaşeliyordu. Sonra beni yanına çağırdı. Peki ne yaptı biliyor musunuz? Eline bulaşan mürekkebi askeri kıyafetimin üzerine sildi. O adam maalesef bizim şanlı ordumuzun bir mensubu...

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı