Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Üniformayla Camiye Girmek Yasakmış

Askerliğimi Bartın'da yaptım. Askerliğim boyunca iki Ramazan, iki de Kurban Bayramı yaşadım. İlk Ramazan'ın ilk Cuma günü çarşıya çıkmak için bölük komutanımdan izin istedim. Sağolsun izin verdi. Doğruca camiye gittim ve Cuma namazını kıldım.

Ne bileyim üniforma ile camiye girmenin yasak olduğunu. Askerliğim boyunca bir daha Cuma'ya gidemedim.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı