Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Elazığ Toplama Kampı

Ben askerliğimi 84/1 Siirt'te yaptım.

Siirt'e gitmek için ilk önce Elazığ toplama kampına gidiliyordu. Oraya yüzlerce asker geliyordu. Kantin 2 taneydi. Fazla yiyecek bulunmuyordu. Bize de kumanya verilmeyince herkes gibi kuyruğa giriyorduk. Parası olmayanlar aç kalıyordu.

Toplama kampında bize küçük paket reçel vermişlerdi. Son kullanma tarihine baktığımda çoktan geçmiş olduğunu fark ettim; ama yine de başka aç olan insanlara verdim. En vahimi de birinin biraz ileride bir musluğun altında çamur içindeki ekmeğin çamurunu temizleyip yemesiydi. O zaman biz kimin için, nereye, ne şartlarda gidiyoruz diye düşünmüştüm.

İsimsiz, bize ulaşan eski akser

Zİyaretçİ Sayısı