Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Masraflar Şişiriliyordu

222 Nolu Hava Radar Kıta Komutanlığı'nda kısa dönem çavuş olarak görev yaptım.

Kıtanın postane işlerine bakıyordum. Devlet hastanesinden aylık olarak masraf raporları gelirdi. Bir keresinde ben de gözümdeki bir şikayet yüzünden hastaneye gtimiştim. Kendi raporlarıma bir bakayım dedim. Hastanede 3 dakika süren göz kontrolüme rağmen evraklarda üzerimde yapmadıkları test kalmamış görünüyordu ve bunu da askeriyeye fatura ediyorlardı. Kan testi, idrar testi vs.
Diğer arkadaşların da bir sürü test yaptırdıkları yazılıydı.

Bu durumu komutana "bir yanlışlık olmuş herhalde" şeklinde kibarca(!) bildirdiğimde "çavuş, sen işine bak, boyundan büyük işlere karışma" şeklinde aldığım cevap her şeyi aydınlatıyordu!

Vergilerin nerelere gittiğini gözlerimle görerek bir kere daha şükrettim mevlaya.
Bu kadar hırsızlığa, talana rağmen memleket kimbilir kimlerin yüzü suyu hürmetine ayakta duruyor.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı