Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Şikayetin Sonucu: Yine Dayak

Ben Mardin'de askerlik yaptım, 1986 yılında jandarma komando olarak.

Bölük komutanımız, Piyade Üsteğmen M.A. isimli bir adamdı. İki sözünden biri küfürdü; ana avrat dümdüz giderdi. Dayak atması o kadar çoktu ki memleketinize domalın der, kampet demirleriyle döverdi. Tabur komutanına mektup yazdım, şikâyetçi oldum. Binbaşı iri yarı, babacan görünümlü bir adamdı. Çok ümitliydim yazdığım mektuptan. Binbaşımız gereğini yaptı. Askerin seni ispiyonluyor diye bölük komutanına mektubu vermiş. Üsteğmen bölükte herkese bir kağıt dağıttı. İstiklal Marşı'nın iki kıtasını yazdırdı. Ben sonradan anladım ki beni yazımdan bulmuş. Ondan sonra yine memlekete doğru domaldım ve kampet demiriyle dayak yedim.

Binlerce hatıram var, yine yazacağım buraya. Ben askerliğimi severek yaptım. Üç tane kendini bilmez için küsmedim. Bugün yine seve seve yaparım, Allah lazım etmesin de.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı