Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Borsa Programı Yaz Asker!

Hatay İskenderun 'da askerlik yaptım. Askerliğimin tamamı burda geçti.

Askere gitmeden önce bizim şehirdeki alaya uğradığımda astsubayların atyarışı işlerinin bitmesini bir saatten fazla beklemiştim. Ondan sonra muamelelerim yapılmıştı. Hatay’da farklı bir manzara umuyordum ama heyhat... İskenderun 1. Er Eğitim Alayı’na geldiğimde buradaki askerlerin yazılımcı olanlarının özenle seçildiğini gördüm. Ben de onlardan biriydim.

Daha sonra bizi her türlü askeri sınıflandırmadan kaçırdılar. Ardından Celp ve Konak Amirliğine konduk. Oradaki yüzbaşı ve astsubayların askere 5-6 yılda yazdırdıkları bir bilgisayar programını devam ettirmem istendi. Program borsanın gidişatını hesap ediyor ve detaylı istatistikler veriyordu. Bu işin başındaki astsubay altına Hundai araba almış borsadan.

Askerlik ne? Borsa ve at yarışı hesabı ne? Orada geçirdiğim 18 ayda bizi resmen hem uşak gibi kullandılar hem de at yarışı ve borsa hesabı yapan yazılımlar yazdırdılar. Üstüne üstlük yazılım hata yaptığında bize ağır psikolojik baskılar yapıyorlardı.

Birileri bu kanunsuzlara hesabını sormalı!

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı