Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Ben Namaz Sorunu Yaşamadım

Bir askeri hastanede asteğmen olarak askerlik yaptım.

İlk gittiğimiz hafta bir arkadaşımla cuma günü öğle arası yemek yemek yerine Cuma namazına gitmenin hesabını yaptık. Kendi aramızda konuştuk; ama üzerimizde beyaz kıyafetler vardı, bir de yakında nerede cami var bilemedik, sonuçta gidemedik. Kimseye de sormadık.

Bir hafta sonra öğrendik ki hastanenin en alt katında bir mescit var ve herkes orda Cuma namazı kılmaktaymış. Kendi halimize güldük. Sonra o mescitte hastane baştabip yardımcısı ve birçok kişiyle bir sene boyunca Cuma namazı kıldık. Hatta ben askerdeyken o mescitte 5 vakit kılmaya da başladım.

Tabii Samsun'da koğuşta namaz kıldığı için ikaz edilen arkadaşlar da gördüm. Neticede bir takım zalimlikler olmakla beraber buraya yorum yazanların bunları da yazmaların da fayda var. Yoksa TSK'da görev yapan birçok vicdanlı askere haksızlık olur.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı