Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Gümüldür Kampı

2009 yazında İzmir/Gümüldür Askeri Kampı'nda askerlik yaptım.

Çok iyi bir eğitimim ve oldukça iyi bir işim olmasına rağmen askerlik adı altında hayatımdan koparılarak hizmet eri olarak sabah 7'den gece 1'e kadar askerlerin ve 7 sülalelerinin tüm hizmetlerini yaptım.

Hergün sabahları erkenden kalkarak 470 dönümlük kampı ve tüm sahili süpürüyorduk. Tüm gün boyunca ayakta kalarak gelen tatilcilerin tüm ihtiyaçlarını gidermeye çalışıyorduk. Durmadan bir şeyleri biryerlere taşıyıp duruyorduk. Hatta tüm dürüstlüğümle söylüyorum, sadece gelen kamyonlardan kantine yüklediğim biralar bile günlük ortalama 1 tonu buluyordu. Buzdolapları çok çabuk doldur boşalt olduğundan biralar tam soğumuyor bu nedenle asker eşlerinden azar yediğimiz de oluyordu.

Bunlar yetmezmiş gibi her akşam gece 1'e kadar çay bahçesinde semaverle çay, kahve ve bira servisi yapıyor üstüne üstlük herkes kalktıktan sonra tüm sandalyeleri, masaları toplayıp boş bardakları yıkıyorduk.

Gerçek bir vatan hizmeti yaptım anlayacağınız!

Bir de bana en çok dokunan en yüksek 2 katlı binaların olduğu tatil kampının restoran bölümünde normal asansörlerin yanında süslü püslü generallere özel asansör bulunmasıydı ki barakalarda şehit olan askerleri düşündükçe sinirimden gözyaşı döküyordum.

Ben hakkımı helal etmiyorum bu zihniyete.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı