Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Bir Şoför Neler Yapar

Ben Ankara’da Deniz Kuvvetleri’nde 2002-2 askerlik yapmış bir vatandaşım. Ben amiral şoförüydüm ve hiç unutmadığım bu anımı paylaşmak isterim.

Komutana yemek almak için Siteler semtine gitmiştik. Ardından tatlısını almak için şimdi hatırlamıyorum ama Oran semtinin çok ilerisinde bir yere gitmiştim, iki zıt kutup. Nereden baksanız ben 2 saat araç kullanmıştım. Hani giden yakıta mı üzülürsün yoksa komutanın keyfi hizmeti için yapılan işe mi?

Bir kere de emir astsubayı taşınıyordu bana tam 2 saat eşya taşıttırdı.

Bir ara da bir albayın şoförlüğünü yapıyordum ve komutanla bir alışveriş merkezine gittik ve çılgınlar gibi 2 saat alışveriş yaptık. Ben vatani görevimi yapıyorum ya!

Ayrıca sabahları lojmanların önünde, aynı yere gidecek bir sürü araç olurdu. Yazık değil mi herkese ayrı bir araba tahsis ediyorsunuz? Hepsine midibüs gibi birşey tahsis etsenize, milli servet değil mi bunlar?

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı