Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Namazı Bıraktım

299. dönem asteğmen olarak askere 2004 yılında başladım. İlk görev yerim Tuzla Piyade Okulu'ydu.

İlk 3 hafta öyle yoğundu ki namaz kılmaya zamanım hiç olmuyordu. Kışlada cami bulunuyordu. Daha sonraları zamanım olmaya başladı ve ben de camide ara ara namazımı kılmaya başladım.

İlginç olan ise kafalarına göre caminin kapısının kilitlenmesiydi. Caminin kırık camından zorla camiye girdiğimiz çok oldu. Eskiden namaz kılan ben ara verince namazı bıraktım ve sonraki 2-3 sene boyunca da sadece ara ara kıldım.

Koğuşlarda namaz kılınması zaten yasaktı. Namaz 5 vakit değilmiş gibi caminin kapısının kilitlenmesi saçmalıktı.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı