Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Yatak Bulamadığımız İçin Masalarda Uyuduk

2008 yılının yazında askerliğimi Ağrı'da yaptım.

Tugayda asker bolluğu varken sınır karakollarında 40 veya 50 kişilik kontenjan vardı. Uykusuzluktan ve bitkinlikten intiharı bile düşündüm. En az 12 saat nöbet vardı. Bazen bunun 3 güne bile çıktığı oluyordu ve karakola döndüğümüzde bu vatanın evladı değilmiş gibi muamele görüyorduk. Taburda komutan eşlerinin spor salonları için milyarlar harcanıyordu, inanın biz yatak bulamadığımız için yemekhanede uyuduk masaların üzerinde.

Ben savaş çıkmaması için dua ediyorum. Çünkü biz eski Türk milleti değiliz. Askere gitmeyenler bilmez, daha nice yazılacak şeyler var ama şimdilik bunları yazdım.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı