Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Köpeklerden Yaralanan Var mı?

2005 yılında Siirt 3. Komando Tugay Komutanlığı'nda askerlik görevimi yaptım.

Bir mayın patlaması sonucu 6 asker yaralıydı ve Tugay karışmıştı. Ertesi gün Ankara Eğitim Komutanlığı'ndan bir telefon geldi. Bu olayın doğru olup olmadığı soruluyordu ve ben de maalesef doğru olduğunu söyledim. Karşıdaki kişi bu olay esnasında eğitimli köpeklerin kullanılıp kullanılmadığını sordu. Ben de köpeklerin de kullanıldığını söyledim. Bunun üzerine telefondaki kişi köpeklerden yaralı olup olmadığını sordu. Köpeklerde yaralı olmadığını söyleyince arayan komutan sevinerek teşekkür edip telefonu kapattı.

Ankara'da kimse yaralı askerlerle ilgilenmiyor. Ama köpeklerin durumu merak konusu olmuştu.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı