Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Cumhurbaşkanı Geliyor, Gizlen!

Bu güzel blog için teşekkürler. Askerlik anıları ömür boyu hep önplanda olmuştu, ama burada var olan yanlış uygulamaları toplum önüne sererek büyük bir görev yaptığınıza inanıyorum. İnanıyorum ki amacına ulaşacaktır. Ben de sizinle ilginç ve bir o kadar da komik olan anımı paylaşmak istedim.

Askerliğimi 1997-1998 yıllarında Ankara Polatlı ve Tekirdağ Çorlu ilçesinde uzun dönem olarak ifa ettim. Olay Çorlu'da eğitim alanında gerçekleşti.

Öğleden sonra eğitim icra ederken hemen yanımızda bulunan askeri havaalanına iniş yapacak bir uçaktan dolayı tüm askerin siper alıp saklanması emredildi. Biz de eğitimdeki yorgunluğu atmak için iyi bir fırsat deyip güzelce uzandık siperlere. Daha sonra gelen uçakta Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel olduğu söylenince kendime sordum. Ben Cumhurbaşkanı ve de Başkomutan olarak uçakla bir askeri birlik üzerinden geçsem, eğitim yapan askerleri izlemekten gurur duyardım. Neden bize görünmememiz için siper almamız söylendi inanın halen daha cevabını bulmuş değilim. Sizlerle paylaşmak istedim, belki bir cevap veren olur.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı