Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

İncir Çekirdeğinden Tokat

Ben askerliğimi 1998 yılında Şırnak 23. Tümen Komutanlığı’nda yaptım.

Oradan teskereme yaklaşık bir ay kala döndüm, üst bölgesinde bölük çavuşu oldum. Orada bir F. Astsubay vardı. Bu astsubayın çocuğu bir gün öğle yemeği saatinde geldi. Ben de askerin biriyle ikisine yemek gönderdim. Yemekte de karnıyarık çıkmıştı. Meğer bu şahıs patlıcan sevmezmiş, sadece patlıcanın içindeki kıymayı gönderecekmişim. Beni çağırdı bütün bölüğün içtimasında bana etmedik küfür bırakmadı. Yine birgün sabah kahvaltısını gönderdim. Meğer yumurtanın beyazını yemezmiş. Nereden bileyim, gönderdim. Bu beni yine çağırdı, tokatladı ve etmediği küfür bırakmadı.

O kadar bunalıma girmiştim ki onu öldürmemem için arkadaşlar beni zor sakinleştirdi. Bu adamı öldürmek suç mu sizce? Şırnak gibi bir yerde, terörün en üst seviyede olduğu bir yerde bu adamın askere yaptığı doğru mu sizce?

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı