Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

İrticai Çağrışımlı Bir İsim

Acemi eğitimimi 1996-1997’de Amasya Çavuş talimgahında aldım ve başarılı bir şekilde onbaşı olarak görev bölgeme sevkedildim. Sırasıyla Sarıkamış ve Bingöl-Yayladere’den geçerek nihayet Bingöl-Yedisu’ya yani gerçek görev bölgeme vardım.

Çavuş sayısı az olduğu ve üst devreler yeni terhis olduğu için 15 gün içinde tüm depolardan (mühimmat, erzak, giyim, silah) sorumlu çavuş görevini onbaşı olarak devraldım. Aynı acemi birliğinden gelen çavuş arkadaşlarımın çavuşluğu 3 ay gibi kısa bir zamanda birliğe geldi, rütbeleri takıldı. Onlarla birlikte en ağır görevleri üstlenmeme rağmen askerliğimi onbaşı olarak bitirdim. Çavuşluğumu göndermemişlerdi. Sebebini kendi askerlik şubeme sordum. Dosyama çavuşluğa elverişli değil yazılmıştı. Sebebini o gün anladım: ismimin Mücahit olması irticai çağrışım yapıyordu. Yetersizdim madem beni niye çavuş talimgahına gönderdiler?

Mücahit Kesici, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı