Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Ha Namaz Kılmışlar Ha S...

Ben askerliğime 2003’te Isparta’daki acemi birliğinde başladım, 2004’te Siirt-Pervari-Doğanca karakolunda bitirdim.

Başımdan geçen iki olayı anlatmak istiyorum:

1- Isparta'da 3. Makinalı Tüfek Bölüğü 2. Takım’da acemi birliğimi yaparken bölükte dört arkadaş namaz kılıyorduk. Bu namazları müsait olduğumuzda cemaatla kılıyorduk. Birgün akşam namazını kılarken o gün nöbetçi olan astsubay, bizim namaz kıldığımızı görünce bizim de duyabileceğimiz bir şekilde çavuşa “bunlar ha burada namaz kılmışlar ha s..işmişler benim için fark etmez. Bir daha yakalarsam senin ağzına s…rım” dedi. Çavuş namazdan sonra namazlarımızı gizli kılmamızı yoksa izin vermeyeceğini belirti.

2- Doğanca üs bölgesinde muhabereci olarak görev yapmaktaydım. Elektrik kesintisi olmuştu ve jeneratör çalışmaktaydı. O gün Okçular’dan Siirt’e tabur komutanının da katılacağı bir faaliyet düzenlenmekteydi. Bölük astsubayı, tabur komutanının bölükte duracağını bu sebepten araçlar bölüğe girdiğinde jeneratörü kapatmamı emretti. Jeneratör içtima alanına çok yakın mesafedeydi ve ses yapıyordu. Araçlar bölüğe girdiğinde ben de yazıcıya ve diğer önemli bilgisayar olan yerlere haber vererek jeneratörü kapattım ve muhabereye döndüm. O sırada odasından çıkan tabip asteğmen telefonunun kesildiğini ve sebebinin ne oldugunu sordu. Ben de astsubay emrettiği için jeneratörü kapattığımı söyledim. Bu asteğmen bana ana-avrat söverek ve nişanlısıyla konuştuğunu söyleyerek vurmaya başladı. Arkadaşlar araya girerek olayı durdurdular.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı