Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Çalıştığın Şirkete Dikkat Et

2006 yılında Ankara’da bir alay komutanlığında kısa dönem olarak yaptım askerliğimi.

Öncelikle şunu söylemek isterim, Türkiye'de birçok askeri tesiste olduğu gibi bizim bulunduğumuz alaya da Ankara’nın askerleri hafta içinden rezervasyon yaptırıp haftasonu pikniğe gelirlerdi. Sırf onlara hizmet edecek 7-8 asker de piknik nöbetine kalırdı.

Dünya görüşleri ne olursa olsun alay komutanımız dahil tüm komutanlarımızla güzel bir muhabbetimiz vardı. Severlerdi sağolsunlar beni. Terhisime yakın bir zamanda komutanlarımdan bir kısmına çalıştığım şirketi söylediğimde nedendir bilinmez-hala da merak ederim- "madem orada çalışıyorsun ailene dikkat et" diye beni uyardılar. Hatta bir tanesi vardı ki sanıyorum benden beklemiyordu, söylediğimde şok oldu ve küplere bindi. Hayır olamaz, senin gibi akıllı biri nasıl orda çalışır diye bir fasıl fırçaladı beni.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı