Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Tebdil-i Kıyafet Albay

1975/4 tertip askerdim, 1996 yılıydı. Yer Diyarbakır 2. Taktik Hava Kuvvetleri.

Depo kantin sorumlusuydum. Birgün depodayım. İçeriye sivil giyimli olarak girdi, hiçbirşey demeden depoyu gezdi, tam çıkarken “beni tanıdın mı” dedi. Bana sırtı dönüktü. Ben de “hayır” deyince ansızın elinin tersi ile yüzüme vurup gitti.

Depo sorumlusu astsubaya olanarı anlattım. ”Tarif et nasıl biri” dedi. Ben de tarif ettim. “Yeni gelen albay o” dedi. İt yeni gelmiş bir de sivil giyinmiş, onu tanımadığım için dayak yiyorum.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı