Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

İlaç Yolsuzluğu

Ben 87/2 olarak Hozat'ta askerliğimi yaptım. Revirde görevliydim, askerliğim boyunca da hep revirde kaldım.

Rütbeli komutanlara bazen elden ilaç verildiği için eczanede açık çıkıyordu. Askerlere bakan komutan da bu ilaçları askerlere yazıyor ve eksikleri tamamlıyordu. Buraya kadar her şey normaldi. Ta ki biz arkadaşlar bu işi anlayana kadar. Bir ilaç vardı, Enfexia 500 mg diye... Bu ilaç 55 TL idi ve biz hergün bu ilaçtan ortalama 55-60 arası yazıyorduk. Meğer bizim uyanık komutan bunları topluyor ve sonra satıyormuş. Biz bu komutanı revirden attırdık. Sonra gelmek için çok uğraştı ama ben o sırada tezkeremi almıştım.

Askerlik öyle bir şey ki her şeyle karşılaşmak normaldir.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı