Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Doktor, Duydun mu?

1978/1 1. Mekanize Piyade Tugayı, Doğubeyazıt/Ağrı. Usta birliğinde yaşadıklarımı anlatmak için kelimeler kifayetsiz kalır. Küçük bir anı:

Sağ gözümde görme problemi yaşıyordum. Bütün bölük doktor muayenesinden geçiyordu. Ben de haliyle sevindim, "belki gözlük alırım ve bu rahatsızlıktan bir nebze kurtulurum" diye düşündüm. Sıra bana gelince tabip asteğmen gözüme 2 saniye kadar bakıp "s.ktir lan, senin gözün araba farı gibi, defol" dedi ve sağlam raporu verdi.

Sonuç: Tezkeremi aldım, doktora gittim ve sağ gözüm 2.75 miyop-astigmat çıktı.

Doktor, duydun mu? Allah seni benden beter ede e mi...

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı