Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Tuvaletin Camından Sıvıştım

2002'de Erzurum'da kısa dönem olarak askerlik yaptım. Mühendisim.

Askerde Tokatlı bir astsubayımız vardı. Selamımı verip yanından geçerdim. Kışlamızın yolu düz ve uzundu. Her seferinde sesinin duyulabileceği kadar uzaklaşmamı bekler, tam gözünün önünden kaybolacağım sırada adımı söyler, yürüdüğüm o uzun yoldan beni geri çağırırdı. 'Mühendisi bir emrimle it gibi koşturuyorum' diye kendini tatmin ettiğini sanıyorum. Tabii neden yanındayken beni durdurmayıp da o kadar uzaklaştıktan sonra geri çağırdığını hiç soramadım.

Aradan 8 yıl geçti hala bunu sormak içimde kalmıştır. Birgün tam bölük binasından çıkarken baktım kapının önünde sırtı kapıya dönük oturuyor. Aynı şeyi yapmasın diye tuvaletin camından atlamıştım.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı