Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Mardinli=Kürt=Dayak

Öncelikle bu siteyi kuran kişilerden Allah razı olsun. Ben askerliğimi Kıbrıs/Lefkoşe, Değirmenlik Zırhlı Piyade Alayı'nda yaptım. Sene 1996-97.

Birgün Edirneli olduğunu öğrendiğim Kıdemli Binbaşı F. Komutan'la karşılaştım. Esas duruşa geçip tekmil verdim. Benim Mardinli olduğumu öğrenince çok ağır küfürler edip (anasını, avradını s.ğimin, Allahın Kürdü falan filan), ayağındaki botlarla kaval kemiklerime vurdu. Bir yandan tekmeler, diğer yandan yumruk ve tokatlar... Sanki Rum askerini esir almışçasına bir muamele...

O günden beri ordu içinde bu tür insanlardan dolayı huzurun sağlanamayacağını anlamıştım. Düşünün ki ben Kıbrıs'ta bir er olarak bu muameleyi görürken Güneydoğu'daki halk ne yapsın?

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı