Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Orgeneral Eşinin Memleket Bilgisi

2000 yılında 1. Ordu Komutanlığı Selimiye Kışlası'nda görev yaptım. İstanbul dışından gelen orgenerellerin eşlerine ve bizzat kendilerine şoförlük ve korumalık yaptım.

Merkez Karargah Komutanlığı Genel Sekreteri Orgenaral T.K.'ın eşini almaya Moda'daki evine gittim. Saat 14:00'te almam gerektiği söylenmişti. 13:50'de zile bastım ve yukarı çıktım. Kapıyı açınca hanımfendi 10 dakika erken geldiğim için bana ağzına gelen her şeyi söyledi ve beni kovdu. 14:00'te gelmemi söyledi. 14:00'te hanımefendiyi aldım, Kozyatağı'ndaki bir akrabasına gidecektik. Ben tam E5'ten Kozyatağı istikametine dönecekken bana "burdan dönme" dedi. "Buradan dönmemiz lazım hanımefendi" dedim. "Sen benden iyi mi bilirsin" diye cevap verdi. Dönmedim ve artık yanlış yoldaydık.

Ah ah... Başladı kadın "sen beni kaçırıyorsun, sen İstanbul'u bilmiyorsun" diye... Memleketimi sordu. Doğu'dan bir il olduğunu söyleyince alaylı bir imayla şöyle dedi: "Seni bu göreve kim aldı? Sizi askere bile almamak lazım!" Beni resmen vatan haini ilan etti.

Kusura bakmayın ama ben askerlik yapmadım, hizmetçilik yaptım... Hakkımı helal etmem bunlara.

Zİyaretçİ Sayısı