Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Akıllı Mermiler

Askerliğimi İzmir’de yaptım.

Tatbikatta roketatar atıyoruz. Tatbikat bittkten sonra patlamamış mermileri sürveyana teslim görevi, ordumuzun en değerli (!) rütbelileri olan asteğmen ve uzman çavuşlara verildi. Benim de asteğmen olarak ilk ayımdı. Kollarıma 2 adet mermi aldım, sürveyanı arıyorum; ancak sürveyan ortalıkta yok. Elimde mermi dolanırken, bir yüzbaşıyı gördüm, "komutanım sürveyan yok, nasıl yapacağız?” diye sordum. Bana nerede olduğumu hatırlatan şu cevabı verdi: "S..tirgit lan astek, beni mi öldürücen!"

Bana kolumun altında taşıttırdıkları, yüzbaşıyı öldürme ihtimali olan mermiler meğer akıllı mermiymiş, asteğmen ve uzmanları öldürmüyormuş!

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı