Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Çağdaşlığa Çağdışı Tanımlar

2000'li yılların başı, yer İstanbul.

Her yıl olduğu gibi askerlik tecilini yaptırmaya gittim; ama kapıdaki asker sakalla giremeyeceğimi söyledi. "Nereden çıktı bu usul" diye sorunca komutanı çağırdı. Komutana henüz bir sivil olduğumu ve tecil yapmak için geldiğimi söyledim. O ise bana "çağdaş" bir şekilde gelmezsem buraya giremeyeceğimi söyledi. "Sakalla giremeyeceğime dair bir kural mı var" deyince "burada ben ne dersem o olur" gibi bir cevap verdi.

Bir arkadaşa vekalet vererek tecil işlemini yapabildim.

İsimsiz

Zİyaretçİ Sayısı