Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Doğu'daki Köylüye Zulüm

1992-1993 yılları arasında askerlik yapan bir arkadaşımın anlattıklarını yazıyorum.

Doğu'da bir köye gidip bütün köylüleri meydana dizmişler. Ardından yaşlı, çocuk ya da kadın ayrımı yapmadan kışın ortasında hepsini çamurun içerisine yatırıp üzerlerini aramışlar. Komutan, örgütün faydalanacağı bahanesiyle köylülerin bütün odunlarını meydanda yaktırmış.

Arkadaşım aynen şunu söylüyor: "Orada benim annemin-bacımın üzeri o şekilde aransaydı, benim evim altüst edilip odunlarım yakılsaydı ben de PKK'ya katılırdım."

İsimsiz, askerin bize ulaşan arkadaşı

Zİyaretçİ Sayısı