Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Askeriyede Çalışmış Bir Kadının Gözünden

Ben bir bayanım. Öncelikle bu siteyi kuranlardan Allah razı olsun. Bu siteden haberim olalı 3 gün oldu, bütün yorumları ve hatıraları okudum. 20 yıl askeriyede çalışmış bir bayan olarak burada yazılan askerlik kabuslarına aynen katılıyorum. Bizler asker değildik, ama bizleri de adam yerine koymazlardı. Yorum sayfasındaki bazı kişiler çok fazlaca iyimserler, TSK'ya toz kondurmuyorlar.

Ben 20 yıl çalıştım. Bu süre zarfında 7 müdür değişti. İçlerinden sadece birisi gerçek bir subay idi. O da ne yaptı biliyor musunuz? Geldiği günden naklini istedi ve nakline kadarki 2 yıl boyunca aynen İngiltere kraliçesi gibi hiçbir şeye karışmadan sadece imza attı. Peki neden böyle yaptı? Kendisinden aktarayım, sendika temsilcisine söylediği şu: "Hangi taşı kaldırsam altından pislik fışkırıyor. Ben burada kalıp da iki dünyamı cehenneme çeviremem."

Allah aşkına, bu kadar açıktan yapılan yolsuzlukların, hırsızlıkların neyini savunalım? Tabii ki çok değerli subaylarımız var; fakat yukarda da gösterdiğim örnekte olduğu gibi sayıları az. Benim yakınım bir subay var, defalarca ceza yedi. Sebep? Erlere insan muamelesi yaptığı için.

Keşke vaktim olsa da sizlere benim gözümle gördüğüm hırsızlıkları yazabilsem. TSK'dan ayrılalı 13 yıl oldu, kabus görmelerim ancak son 2 yılda biraz azaldı. Oysa ki bizler subayların emrinde çalışan birer elemandık, er değildik. Bu siteden haberi olmayan o kadar çok insan vardır ki, haberleri oldukça daha neler duyacağız!

Hangi ülkenin subayları ve onların aileleri bizimki kadar devletin ve milletin parasını har vurup harman savuruyorlar? Lüks lojmanları, yüksek maaşları, bunun haricinde tatil kampları, orduevleri, şimdi de var mı bilmiyorum ama çocuklarına ait öğrenci yurtları, özel servis araçları... O kadar çok lüksleri var ki... Bunun yanı sıra da israfları zaten haddini aşmış.

Meğer biz çok zengin bir ülkeymişiz; halen ayakta durabildiğimize göre...

İsimsiz, bize ulaşan askeriye emeklisi kadın

Zİyaretçİ Sayısı