Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Binlerce Kez Pişman Oldum

1999 yılı, yer Siirt, 3. Komando Tugayı.

O dağ-taşta vatan için sırtımda 40 kg yükle gezdim; ama yapılanlar ve gördüklerim karşısında oraya gittiğime binlerce kez pişman oldum. Rütbelilerdeki g.t korkusu yüzünden karar alma iradelerinin olmadığını gördüm. Tek amaçlarının alınan OHAL parası ve tazminatlarla biraz daha servet yapmak olduğunu fark ettim.

Canımızı ortaya koymamıza rağmen köpeğe bile reva görülmeyecek iğrenç yerlerde yattık, yedik; ama rütbeliler gibi ordunun malını çalıp çırpmadık. Adam, operasyona gidecek askerin kumanyasından çalıp arabasının bagajında evine götürüyordu. Zehir zıkkım olsun! Bu tip rütbelilerde utanma falan kalmamış, reziller! İnşallah bunlar temizlenecek.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı