Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Küfrün Nesnesi: Kadınlar ve Hayvanlar

Askerliğimi 2005 yılında Isparta'da kısa dönem olarak yaptım. Bu dönemde şanlı ordumuzun subaylarından duyduğum veciz sözleri sizlerle paylaşmak istiyorum.

Eşeği s.ken osuruğuna katlanır.
Askerliğin anasını s.tiniz.
Sabaha kadar içen ben, seks yapan ben; a.ına koyayım hasta olan siz.
İnek şaban gibi say say bıktım, a.ına koyayım.
Bir arkadaşım çıkıp sizi s.ebilir miyim derse şaşırmayacağım a.ına koyayım.
Senin istediğin canım cennette, s.im a.cıkta olsun.

Bunlar tabi sadece aklımda kalanlar, üstlerin genel tavırları bu yönde. Yaptığımız askerliğin vatani bir görevden ziyade vatani bir eziyet olduğunu anladım. TSK nın bu yapısıyla savunma görevini yerine getireceğine inanmıyorum.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı