Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Bir Futbol Maçı

Yıl 1995, Mayıs, Balıkesir. 1012 Ağır Bakım Fabrikasında kısa dönem askerim.

Fabrikadaki futbol sahasında futbol oynuyoruz. Amatör lig hakemi bir astsubay var. Tüm maçlarda o hakemlik yapıyor. Yan hakemleri ile birlikte ofsayt dahil tüm kuralları uyguluyor. Fabrika komutanı albay ve iki oğlu da oynuyor. Ben, albay ve iki oğlunun karşısındaki takımda oynuyorum. Bir pozisyon oldu topu elle kestim. Hakem (astsubay) geldi bana sarı kart gösterdi. Bunun üzerine rakip takım oyuncusu albay gelerek astsubayın bana kırmızı kart göstermesini emretti. Hakem de bana kırmızı kart göstererek oyundan attı.

Oyundan çıktım.

isimsiz, 241. kısa dönem bir asker

Zİyaretçİ Sayısı