Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Posta Koyan Posta

Kırıkkale Karakeçili ilçesinde jandarma komutanlığında askerlik yapıyoruz. Ben mesleğimden dolayı askere geç gittim, o sebeple diğer askerlerle yaş farkımız 10. İçtima alanında tüm askerlerin önünde bölük komutanı postasına ayakkabılarını boyamasını söyledi. Postanın verdiği cevap bölükte soğuk rüzgarların esmesine sebep oldu. Kastamonulu posta, bölük komutanına dönerek: "Ben bu kadar askerin önünde ayakabınızı boyamam," dedi. İçtima bitimi bölük komutanı beni odasına çağırdı, "polis bana başka bir posta ayarla" dedi.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı