Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Umarım Beni Atarlar da Kurtulurum

Ben hala Deniz Kuvvetleri Komutanlığı'nda subayım. Burada haksızlıklara karşı çıkan ve görmediği eziyet kalmayan bir abimize yapılanları yazmak istedim.

Olay Kocaeli'de Deniz Kuvvetleri Komutanlığı'nın tek hava birliği olan Topel'de cereyan etti. Birliğimizde uçak sayısı az olduğu için uçuş saatlerinde zaman zaman sıkıntı yaşanmaktaydı. Biz birliğe katılmadan önce bir abimiz bazı kişilerin aşırı uçurulmasına, bazı kişilerin ise hiç uçurulmamasına isyan etmiş; hatta olayı şu anki Kuvvet Komutanı Uğur Yiğit'e kadar iletmiş. Peki bu abimize neler yapıldı?

Önce sürekli savunma istendi, ama bunlar alelade savunmalar değildi. Bizlere de ibret olacak savunmalardı. Mesela benim en çok güldüğüm, uçmadığı bir uçuşa hazırlıksız gittiği iddiasıyla ceza almasıydı. Filoda üstlere muhabbetle bakmıyor diye savunma aldı. Bu sebeple Genelkurmay'dan takdir aldığı yıl sicili bozuldu. Sekiz defa askeri mahkemeye verildi ve askeri mahkeme sekiz defa da kendisini haklı buldu, bu yüzden ceza veremediler.

Bunun üzerine hırslanan filo komutanımız T.K. Albay kendisinin uçuşunu tamamen kesti.
Bir de üstüne psikolojik baskılar yaptı ama hırsını alamamış olacak ki bize o abimizin olmadığı bir uçuş brifinginde "onun defterini nasıl düreceğimi hepiniz göreceksiniz" dedi. Sonra duyduk ki Gölcük'te bir doktoru bağlayıp bu abimizi zorla hastaneye sevk etmiş, psikolojisi bozuk olduğu iddiasıyla malülen emekliye sevk ettirmiş.

Peki şimdi o abimiz nerede? THY'de pilot olarak uçuyor. Peki bu süreçte bu abimize eziyet edenler nerede biliyor musunuz? Biri amiral oldu; çünkü yalaka. Eski amiral mason olması sebebi ile Havelsan'a yönetim kuruluna alındı. İki yüzbaşı fuhuş çetesinden göz altına alındı; biri muvazzaf diğeri emekli iki albay darbe planlamaktan Ergenekon davasında mahkemeye gidip geliyor.

Biz ise değişen hiçbirşeyin olmadığı bu birlikte sürünüyoruz. Herkes o abimiz kadar şanslı değil maalesef; ama çoğumuza eziyete devam ediyorlar. Türk Deniz Kuvvetleri Komutanlığı'nda pilot olduğum için çok utanıyorum; ama devlet maalesef bu amirallik için kıç öpen kurmaylara hiçbir şey yapamıyor. İftira, ahlaksızlık, şeref, onur ayaklar altında... En yalaka kimse ya da kimin babası emekli albaysa yurtdışına, kurslara onlar gönderiliyor, öğretmen yapılıyor ya da bunlara sürekli uçuş yaptırılıyor. Biz garibanlar ise onların istemediği uçuşları uçabilmek için burada sıra bekliyoruz.

Umarım beni de birgün bir şeyden dolayı emekli ederler ve bu bok çukurundan kurtulurum. Keşke ben de delikanlı gibi adımı yazabilseydim ama biliyorum ki TSK buna müsaade etmez.

İsimsiz, bize ulaşan muvazzaf subay

Zİyaretçİ Sayısı