Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Rahat Askerlik Yaptım

Ben de askerlik görevimi kısa dönem jandarma olarak yaptım. Acemiliğimi Hatay/Serinyol'da yaptıktan sonra dağıtım birliğim olan Hakkari/Şemdinli'ye bir jandarma sınır birliğine gönderildim.

Bu sitede yazılanları okuduktan sonra tüylerim diken diken oldu. Ben kendimi şanslı sayıyorum çünkü benim komutanlarımın geneli iyi niyetli insanlardı. Artık kısa dönem olduğumuz için midir bilmem ama bize karşı saygılı ve mesafeli davranıyorlardı. Ayrıca KTM'lerde de kendi adıma fazla bir zorluk yaşamadım. Valla yemekleri de güzeldi yatakları da temizdi. Kimse yanlış anlamasın burada yaşadıkları zorlukları anlatan asker kardeşlerimi yalancı çıkarmak gibi bir niyetim yok ama ben kendi şahsım adına rahat bir askerlik yaptım.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı