Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Yüzbaşıma Teşekkür Ediyorum

Ben askerliğimi 1989/3 olarak Kuleli Askeri Lisesi'nde kısa dönem er olarak yaptım.

Askerliğim, Erkut E. adlı yüzbaşının yüksek lisans ödevlerini yapmakla geçti. Adam benim sayemde yükseği bitirecek. Bir de üzerine rütbe alır herhalde. Yani adam benim sayemde binbaşı olacak.

İşte zorunlu askerliğin zorunlu olmasının nedenlerinden biri... E adamlar yoğun tabi, bizim gibi enayilerin işi ne! İşini gücünü bırak, hayatına ara ver, gel bu adamların şahsi uşaklığını yap.
Tabii hakkını yememek lazım, bir şeyler de öğrendik. Mesela önceden gerekli olduğuna az da olsa inandığım zorunlu askerliğin ne kadar gereksiz olduğunu Erkut bana öğretmiş oldu. Erkut'a bunun için teşekkür etmeliyim. Ne dersiniz?

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı