Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Bir Komando Timi

Ben acemi birliğimi Manisa Kırkağaç'ta, usta birliğimi Elazığ Palu'da yaptım.

Acemi birliğindeki uzmanların hepsi sıyırmıştı. Kadrolular, yani usta askerler, kendilerini albay zannediyordu. Bu kadar küfrü seven bir asker milleti yoktur, en üstünden en altına kadar. Asker birgün yemek yemesin size yemin ediyorum bu ülkede ne işsiz kalır ne aç insan, birgün sadece birgün.

Ben komando çavuştum. Bizim timi anlatayım size. Bixi silahını kullanan arkadaşımızın bir hastalığı vardı, gece operasyonda uyuyordu. Çok defa dağda kaybolduk. Üç arkadaşımızın söylediklerini anlamak için tercüman arıyorduk. Bir tane ses telinden problemi olan arkadaşımız vardı. Benim hiç görmediğim sürekli hasta olan sıhhiyecimiz vardı, hiç operasyona çıkmadı. Bir de trafik kazası geçirmiş ayağı rahatsız olan bir askerimiz vardı. Anlatmak için çok hikaye var, ama bu timi dağda siz düşünün artık neler yapar.

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı