Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Kasaturanın Tadı

63/3 tertip şöfor er eğitim tabur birliği:

Yeni askeriz. Her cuma temizlik kontrolü oluyormuş. Her neyse sıra açıl marş açıldık mont pantolon derken kaldı donlar. Takım çavuşu sırayla önde etek kontrolü [yapıyor], ama gerçekten bilmiyorum donu indireceğimizi. Sıra bana geldi. Elimle donun üstünü az sıyırdım, bilmiyoz ya: "Komutanım aşağısını da göstereyim mi" [dedim]. Ulan demez olaydım! "Sen kime gösteriyon takımı ulan bursalı" deyip gülmekten yerlere yatıyor.

Ben kırıkkale kasaturanın tadına o zaman baktım. Her neyse sopayı yedik ama takım çavuşu da uyardı: bir asker[in] komutanına o şekilde hitap edemiyeceğini o da anladı, sonra kolunu omzuma koyarak ulan bursalı dedi ve gitti.

YALNIZ ŞUNU SÖYLEYEYİM HER TÜRK ASKER DOĞAR ŞU ANDA 46 YAŞINDAYIM GENE ÇAĞIRSINLAR KOŞA KOŞA GİDERİM NE MUTLU TÜRK`ÜM DİYENE.

İsimsiz. Asker anıları sitesinden: www.askeranilari.com

Zİyaretçİ Sayısı