Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Ne Denir Bu Adamlara?

Askerdeki ilk günümdü. Tabi nerden bileceksin adamlara komutanım diyeceğini. Biri çağırdı, ben “buyurun efendim” dedim. “Ne efendisi ulan” dedi. Kendi kendime “Ulan ne bok yedik” dedim. Ne denir bu adamlara? "Buyurun" dedim, "ne buyurunu ulan" dedi. Hay azına sı..m ne diyeceğiz lan bu adamlara? Adam, "komutanım diyeceksin lan!” dedi. Ben de “Tamam komutanım” dedim. Ulan bu sefer de “ne tamamı ulan” demez mi? Ben sinir oldum yine. “Ne b.k yedim” derken herif, “emredersiniz diyeceksin” dedi. Ben de “emredersiniz komutanım” dedim.

Daha sonra “Nereye düştün, bölüğün neresi?” dedi. “2. bölük karargah asteğmeni olduğumu söyleyince karşımdaki komutan esas duruşa geçti. Şaşırdım acaba nedendi? Meğer o beni almaya gelen çavuş Murat’mış. Benim er olduğumu sanmış. Daha sonra özür diledi tabi.

İsimsiz. www.diyadinnet.com sitesinden.

Zİyaretçİ Sayısı