Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Bir Şikayet Girişimi

Bir dağ tugayında eğitim alıyoruz! Eğitimler zor ve sert, ama daha kötüsü eğitimcilerin davranışları. Düşman muamelesi görüyoruz. Hakaret, günde üç öğün karneye bağlanmışcasına dayak, eziyet, zulüm görüyoruz. 


Bölüğün bir kısmı artık tahammül edemez hale geldi ve bölük komutanı yüzbaşıya şikâyet etmeye karar verdi. Bölük kaynamaya başladı. Bazı arkadaşlar benim de katılmamı istedi ama "Yok oğlum, ben bilirim bu işleri. İstanbul'da böyle birsürü 'hak arama' yürüyüşleri yapıldı, şu oldu bu oldu; kabak hep hakkını arayanlara patladı" diyerek gitmeyi kabul etmedim. Bazıları da bana uydu. 


Ama yine de bölüğün önemli bölümü amfiye gitti. Yüzbaşı yoktu ama üsteğmen oradaydı. Anlattılar, üsteğmen dinledi sabırla ve sonunda konuştu; "Eğitimcilerinizi şikâyet için bir daha gelirseniz a...ızı s..im. Yoook, eğitimcileriniz sizden şikâyetçi olarak gelirlerse yine a...ızı s...im, anlaşıldı mı?"


"EMREDERSİN KOMUTANIM!"


İsimsiz, cepforum.com sitesinden alıntı

Zİyaretçİ Sayısı